Live While We're Young✦
EntriesAboutDarlinksStuffies

1 2 3 4
Justin bieber & Selena Gomez dah Sampai Malaysia
POSTED ON: Friday 13 July 2012 at 04:36 | 0 cookies

Assalammualikum and salam sejahtera..(ceyhh macam pembaca berita) ok all and nk gi tau ni justin bieber dah Sampai Malaysia...siap gi shopping ngan Selena Gomes lagi Kau hado??
Biarpun dibenci oleh majoriti dunia, namun Justin Bieber merupakan satu nama yang disukai dan disayangi oleh super-duper majoriti dunia sebenarnya cuma mereka tidak bersuara lantang untuk menyokong berbanding yang membenci. Beberapa jam tadi, Justin Bieber dan kekasihnya, Selena Gomez dilihat sedang berpacaran di Wangsa Walk. Tahniah kepada paparazi yang berjaya merakamkan gambar ini. Nampaknya Malaysia dah ada paparazi ambil gambar celah-celah tiang. Kahkah. Malaywood!
Kehadiran Justin Bieber dan Selena Gomez di Malaysia bersempena dengan konsert MTV World Stage 2012 Live in Malaysia esok.



Tengok tu Selena gomez membazir Nya...Bagi kat aq pon bagus... Setelah shopping di Wangsa Walk, pasangan tersebut dikatakan menuju ke KLCC dengan menaiki sebuah kereta dan ketika artikel ini ditulis, mereka telahpun berada di Sunway Pyramid. Selain Justin Bieber dan Selena Gomez, Kara juga dikatakan turut akan menghiburkan para peminatnya di MTV World Stage, esok.
Bye and Assalammualikum.. Nk gi tempah ticket ngan tengok Justin bieber...


THANKS FOR READING


My pastMy future
Disclaimer


This is my paradise. Imma directioner :D

Hit the board!



PUT YOUR CBOX CODE.

Past Tenses




Credits


Own by : YOURNAME
Template by : Nina Lloyd
Big help :